2017. október 25., szerda

M. G. Brown: Kavargó Rózsaszirmok

Az írónő facebook oldalán már egy ideje olvastam a könyv részleteit, ennek hatására fel is került a kívánságlistámra. Majd, szerencsémre, M.G.Brown úgy döntött, hogy a frissen megjelent, bővített kiadásból egy könyvet "utaztat". Így, utazókönyvként került hozzám a kötet. Én vagyok az első a sorban :) Az első ami megfogott az a borítója, sokkal szebb, mint a fotókon volt. Letisztult, egyszerű és mégis vonzza a szemet.

Mi történik velem? Feladom a legbecsesebb kincsemet azért, hogy egy rejtélyes idegen pofátlan módon belerángasson az angyalok és boszorkányok titokzatos világába. Abba a világba, amitől szülőanyám – mesterien szőtt hazugságokkal – egész életemben próbált távol tartani. Nem elég, hogy hibát hibára halmozok, felrúgva ezzel az egész korábbi életemet, még menekülnöm is kell, nem beszélve a felderítésre váró családi titkokról, melyek az életemet vagy a halálomat jelenthetik. Engem persze a szerelem sokkal jobban érdekel. De vajon ki lesz az igazi? Az, aki megszerezte a testem vagy az, aki fogva tartja a lelkem? A nevem Catherine Elwood, habár már ebben sem lehetek teljesen biztos.

 

 

A könyv nagyon jó! Nem tucat könyv a maga elvarázsolt kis világával. Cathy elképesztően kattant :) A gondolatai, a tettei mind-mind olyan de olyan Cathys. Nem lehet másképp megfogalmazni. Egy lány, akinek nincsenek barátai, nem szeret és nem szeretik. Feleslegesnek érzi magát, ráadásul egy olyan iskolába jár ami nem is igazán iskola, hanem inkább börtön. Én tuti nem küldeném ilyen helyre a gyerekem, esetleg az ellenségem. Aztán megismeri Davidet és megváltozik hirtelen minden. Mer nemet mondani, mer kitörni abból a (szerintem) beteg, zárt világból amiben felnőtt. De csak belecsöppen egy másik zárt világba. Ismét függ valakitől akit nem szeret és aki csak a testét ejti rabul. De itt már tudja mi is a jó neki és vannak próbálkozásai a kitörésre.


 

Amikor felbukkant Cathy életében David, a dögös de fura pasi kicsit fenntartással kezeltem a helyzetet, én személy szerint nagyon megutáltam Őt, lehet bármilyen jó egy pasi, azért a tiszteletet adja meg a nőnek. Nem is tudok róla többet írni, mert akkor már spoiler lenne. Azt meg nagyon nem szeretném.

 

Csodás mellékszereplő Sam :) Őt nagyon bírtam, és a kis boszinkat is megértettem, hogy miért is tette azt amit. Sajnáltam a döntését de ott és akkor azt kellett lépnie. Azért remélem, hogy a sorozatban még fogunk vele találkozni sokat.

 

Amikor felbukkan végre Daniel nagyon megörültem. Már vártam :) Tudtam miként fognak találkozni és kíváncsi voltam, hogy is fog besimulni a kapcsolatuk. Miket fog mondani Cathynek, mit fog tenni, hogy a vörös boszi beleszeressen. 


A történet pörgős de könnyedén lehet követni, az volt csupán a baj, hogy véget ért. Pedig még olvasni akartam volna. Cathyről, Davidről, a nagyról, arról, hogy miként is nő fel végre a boszorkánysághoz a kis vörös hisztis Cathy.  Na de majd hamarosan folytathatom :)


A szereplőket alapvetően megszerettem, nem sokan vannak akik az utálatomat mondhatják magukénak. David mellett még egy személyt utáltam meg nagyon, nem Cathy anyukáját, holott Ő se egy szeretetre méltó személy de azért vannak jó tulajdonságai. Az egyik legfontosabb ezek közül, hogy nagyon szereti a lányát, pont emiatt nem tudom nagyon utálni. A "kedves" férje viszont! Alfred egy kisebbségi komplexusokkal küzdő, a hit mögé bújó arrogáns kis ...... Nem írhatom ki, hogy mi is de valóban az. Remélem nem sokat fog már szerepelni. 

 


A könyv megérdemel 5 csillagot! Újraolvasós, de csak akkor ha mind a 4 kötet ott lesz a könyvolvasómon! Úgyhogy tessék belehúzni kedves írónő :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése