2017. október 11., szerda

Julia Lewis Thomson: Többek szerint

Te ​melyiket választanád: a bosszút vagy a szerelmet?
Többek szerint felelőtlen nőcsábász vagyok, aki magasról tesz az érzelmekre, és képtelen kötődni egy másik emberi lényhez. Ilyennek lát mindenki, mert az életstílusommal ezt hitetem el velük. Bulik, nők, zene… ez határozta meg az életemet egészen addig, amíg nem találkoztam Nastyával.
Igazi rockernek tartom magam. Olyan helyről jöttem, ahol a bűn a mindennapok része. Hiába szántak nekem különb életet, talán soha nem tudok kilépni a múltam árnyékából. Különösen úgy, hogy az orosz maffia látóterébe kerültem.
Zsák a foltját, szokták mondani, és az enyém egyértelműen Nastya, aki a legnagyobb természetességgel táraz, céloz és lő. Ráadásul úgy hajt át motorral a piroson, mint a rosszfiúk a csajokon.
Julia Lewis Thomson új, akciókban és meglepő fordulatokban bővelkedő történetben leplezi le a nagy sikerű Többek által című regényben megismert Maxim sötét titkait. Vajon beszippantja-e az a világ, amitől a családja egész életében óvta? Vagy elég ereje lesz ahhoz, hogy ellenálljon a csábításnak?






Már nagyon vártam ezt a könyvet, kíváncsi voltam Maximra, a titkaira, az érzéseire. A Többek által a kedvenc könyvem lett, nem is beszélve az írónőről. Így nekikezdeni a könyvnek sokak szerint nem jó ötlet, én másképp gondoltam, valahol úgy éreztem, hogy nem fogok csalódni.

Az érzésem tökéletesen működött, egyáltalán nem okozott csalódást a könyv. Imádtam! Imádom! Az első oldaltól kezdve "odaragadtam" a könyvhöz és alig-alig bírtam letenni. Nagyon jó volt, hogy párhuzamosan ismerhettük meg a múltat és a jelent. Írni róla nagyon nehéz, hisz bármi eszembe jut az spoiler lenne, azt meg nem szeretném, hogy lerántsam a leplet, más is izgulja végig a könyvet.

Maxim :)
Ugyanolyan imádni való rossz fiú, mint a Többel által-ban volt. Szereti a nőket, falja őket. Nem kötelezi el magát senki mellett. Éli az életét az élvezeteket hajszolva. Érezni benne, hogy többet szeretne, de nem igazán tesz érte. Mert nem találta meg aki több lenne számára.

Nastya :)
Egy elkényeztetett csajszinak tűnik, holott egy csodálatos NŐ. Aki nagyon tud szeretni. Érdekes, ha egy pasi csak az egyéjszakás kapcsolatokra hajt az egyszerűen csak rosszfiú, ha egy nő teszi ugyanezt akkor már sokkal gonoszabb szóval illetik. Nastya csak keresi önmagát, a boldogságát, nehezen eged valakit a falak mögé, amit ő maga emelt.

A történetüket olvasva sokszor csak pislogtam. Egyszer fent, egyszer lent. Megértettem Maximot de megértettem Nastyát is. Mégis. Istenem, de nehéz lehetett. A szerelemnek fájnia kell, igen, ez igaz, de nem mindegy, hogy mennyire fáj.
Borisz, elég megosztó egyéniség. Nem lett a kedvencem, voltak pillanatok amikor utáltam, de mégis van benne valami. Tud szeretni, csaknem a megfelelő ember mellett kötött ki. Kíváncsi lennék, hogy milyen lenne, ha egy nő megbabonázná, majd rabul ejtené a szívét.
Jó volt, hogy a történetben szerepet kaptak Annáék is, örömmel olvastam róluk és még olvasnék is ha lehet. Esetleg egy rövidke kis kiegészítő kötetet megérdemelnének.

A könyv nekem 5 csillagos! Kedvenc és újraolvasós. Már csak a dedikálás hiányzik belőle :) de szívből remélem, hogy azt is sikerül összehozni az írónővel.

A könyv megvásárolható az álomgyár könyvesboltjában

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése