2017. október 25., szerda

Cornelie C. G.: Teremtő erő





















Tiziana ​Montelloni Smith, a romantikus lelkű írónő nem vágyik másra, mint kiszámítható életre, szerető családra. Mivel társa, a briliáns elméjű ügyvéd egyik nyomozása során fenyegetések célpontjává válik, Tiziana sem maradhat ki a küzdelmekből, akaratán kívül keveredik veszélyes kalandokba.
Ha mindez még nem borítaná fel a lány békésnek és boldognak hitt életét, egykori szerelme, Anthony Wilson, a katonai múlttal rendelkező, nemzetközi elismerésnek örvendő pszichológus felbukkanása megteszi ezt.
Egy nő, két férfi és egy szenzációs felfedezés, ami forradalmasíthatná az egészségügyet.
Miközben a sorsfordító találmány körüli események izgalmas fordulatot vesznek, Tiziana saját életében is döntésre kényszerül.
Vajon személyes ellentéteiket félretéve képesek lesznek összefogni, hogy ezt a kalandot is ép bőrrel megússzák? Sikerül nekik segítőtársaikkal együttműködve megismertetni a világgal a rendkívüli felfedezést?
A New York pörgős világában játszódó, meglepő fordulatokban bővelkedő, szerelemmel és humorral fűszerezett történetben mindenre fény derül.
Cornelie C. G. Érzelmi vírusveszély című kötetében életre kelt hősei ezúttal is bebizonyítják, hogy ha valaki az álmait követi, nagyot nem tévedhet. Egy valami biztos csak, a változás.

Anthony Wilson
Tiziana Montelloni Smith
   




















Még több, mint 2 évvel ezelőtt olvastam az írónő Érzelmi vírusveszély című könyvét. Akkor véletlenül akadt a kezembe és csak az ajánló fogott meg amiért elolvastam, mert bevallom őszintén: a könyv borítója sajnos nem tetszett/ tetszik.
Azt, hogy elolvastam egyáltalán nem bántam meg, nagyon jó könyv. Kedveltem a szereplőket, nagyon jó volt helyszín, pörögtek az események. Mikor megtudtam, hogy megjelenik a folytatás nem volt kérdés számomra, hogy el fogom olvasni.
A molyon felkerült az utazókönyvek listájára és én boldogan jelentkeztem rá, még nagyobb volt az örömöm, amikor rövid időn belül már nála is volt a könyv.

A borítója szemet gyönyörködtető! Jól esik ránézni, kézbe fogni. Nem szeretem annyira a telet, de szívesen állnék ott a hídon velük.


Nagyon jó volt elmerülni a könyvben, észre se venni szinte és magába szippant a történet. Szenvedtem is, mert amikor olvastam sok minden összejött,  nagyon besűrűsödtek a napok és bizony az olvasás került háttérbe. Azért csak sikerült befejeznem :)

Tizit már az előző részben is nagyon kedveltem, itt is szimpatikus volt. Egy kedves, határozott nő aki tudja, hogy mit akar elérni és tesz is azért, hogy valóra váljanak álmai.
Tonyt az első részben nagyon kedveltem, most viszont haragudtam rá. Elengedni egy olyan nőt mint Tizi, és mindezt azért mert fél elköteleződni?! De fejbe vágtam volna egy péklapáttal. Amikor találkoztak azon az estélyen én olyan de olyan mérges voltam rá. Olyan nagyon megértettem Tizi érzéseit. Drukkoltam neki, hogy minden rendben legyen, hogy teljesüljenek az álmai.


Csak pár nap eseményeit foglalja össze a könyv, de igencsak sűrű volt az a pár nap. Jó volt a nyomozást végigkövetni, izgulni, aggódni. Eleinte csak pislogtam a különböző helyszín miatt, aztán szép lassan összeállt a kép és már élveztem a nézőpontváltásokat.
A mellékszereplők is el lettek találva, a szenátorra még kíváncsi lettem volna. John, a magánhekus volt az egyik kedvenc, de az ügyvéd úr is nagyon szimpatikus volt. Pritty meg egy energiabomba, szuper testtel és rengeteg akaraterővel. Amit Ő eltervez azt véghez is viszi. Nem semmi amin keresztülment, mindezt agy jó cikkért.

A könyvet csak ajánlani tudom, úgy is élvezhető ha valaki nem olvasta az Érzelmi vírusveszélyt. Az értékelése 5 csillag. Nem lehet kevesebb :)
Kíváncsian várom a következő kötetet, miként alakul a főhőseink sorsa, mibe csöppennek bele ezúttal.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése