2018. január 31., szerda

Sukitore – Bosszú az éjszakában

Az 1930-as években játszódó erotikus történetben egy titokzatos nő tartja különös félelemben a Méltóságos urat. A legváratlanabb időben és helyeken bukkan fel, hogy megalázza azt a férfit, aki oly sok fájdalmat okozott a családjának. Célja, hogy tönkretegye a fiatal úr becsületét, méltóságát. Vajon meddig hagyhatja ezt az ifjú birtokos és megkapja a végső büntetését?



Mykee-tól kaptam meg a könyvet, kíváncsi volt a véleményemre, ami megtisztelő, itt is köszönöm szépen!
Mit is írjak!
Jó volt, sokkal, de sokkal jobban tetszett mint a novellákból álló Szabadon című könyvük. Szenzációs volt a kezdet és végig fent is tudta tartani a figyelmem. Élveztem az olvasást, csak lapoztam és lapoztam. Mind Mykee, mind Tűzvirág szemszöge tetszett. Úgy írták meg a történeteket, hogy érezhető volt az összhang, kiválóan dolgoztak össze. Igazi csapatmunka ez a könyv.

Maga a történet érdekes, micsoda bosszú :) Meglepő volt, hogy a szereplők nevét már majdnem a végén tudhatjuk meg. Addig csak  Méltóságos úrként volt emlegetve az úriember, a hölgy meg csak hölgyem volt. A történet az 1930-as években játszódik és számomra kicsit furcsa volt, hogy ennyire laza lett volna az erkölcs akkoriban. Hogy egy hölgy ilyen szabadon mozoghatott a világban. Oké, hogy folyamatosan változott a világ és a hozzáállás is a nőkhöz, de talán akkor még nem lehetettek ennyire szabadok. De ez legyen az én bajom :)

Szuper kis könyv, egyetlen problémával, hogy rövid. Olvastam volna még :) Na de majd a következőt olvasom és hamarosan jön Krisztin, amit nagyon várok!

Megvásárolható a Google play könyvtárából.

Köszönöm, hogy olvashattam, élmény volt!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése