2018. március 2., péntek

Sukitore – Hogy történhetett


Szex, kaland, baleset – mi más kellene egy igazán romantikus, szenvedélyes és pörgős regényhez? Laura és Bence egymásra találnak pár évvel diplomaosztás után, de azokra a szédületes eseményekre egyikük sem volt felkészülve, ami rájuk vár a dzsungel mélyén. Képesek lesznek felvenni a harcot a rejtőző veszéllyel? Amikor csak egymásra számíthatnak, rájönnek, hogy senki és semmi nem az, aminek látszik!


Már egy ideje a könyvolvasómon várta, hogy időt találjak és elolvassam. Ma (péntek) este csend van és nyugalom, aludni nem tudtam, gondoltam olvasok. Erre esett a választásom. Valami kis könnyedre vágytam.

Azt hiszem egyre jobban kedvelem ezt a műfajt. Nagyon jó, hogy párban írják a történetet, együtt de mégis külön. Megvan a varázsa :) Biztos beleszámít az is, hogy Tűzvirág és Mykee remek párost alkotnak. Eleinte furcsa, hogy vannak átfedések, ugyanazt a jelenetet olvashatjuk mindkét főhős szemszögéből, de mindig egy picit másképp leírva,  megfogalmazva. Itt a két szemszög valóban két külön személy, más gondolatok, más írásmód. Mégis összehangolt az egész, vagyis így "egész".

A történet nagyon jó. Bence és Laura igazán jók voltak együtt. Kicsit hiányzott, hogy nem lettek bemutatva, nem ismerhettük meg őket alaposan, szeretem magam elé képzelni a szereplőket és így nem volt könnyű. Le lett írva mikor is találkoztak és ennyi, már folytatódott is a történet. A könyv első felében a szexen van a hangsúly, főszereplőink minden gondolata, tettei a szex körül forognak. Aztán elutaznak és felpörögnek az események, korántsem a várt módon. Van benne izgalom, kaland bőven. A vége meglepett, nem egészen ezt vártam, de így volt tökéletes. Kár, hogy ilyen rövidke. Élveztem olvasni, mi sem bizonyítja jobban, hogy éjjel 1-kor még a könyvről írok :) Mert, hogy letenni nem igazán lehet. Írhatnám azt is, hogy könnyed nyári olvasmány, de ilyenkor télen is kitűnő :)

Köszönöm szépen Mykee, hogy olvashattam, élmény volt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése