2018. január 10., szerda

Velencei Rita: Gwendolyn

Anglia, 1870. Gwendolyn Dougherty tizenkét egyhangú, zárdában eltöltött esztendő után hazatér anyjához az egykor szebb napokat látott tengerparti házba. Addigi nyugodt és kiszámítható élete azonban mindenestől felfordul, amikor évtizedes, féltve őrzött családi titkokkal, rejtélyesen viselkedő rokonokkal és egy eltitkolt testvérrel találja szemben magát, és megismerkedik a szomszédos birtokot bérlő, megnyerő modorú Hartley gróffal.
Egy különös házasságkötés és egy gyilkossági kísérlet vádja azonban, úgy tűnik, mindörökre véget vet a lány boldogságának. Lehet, hogy az igaz szerelem csak akkor talál rá, amikor úgy tűnik, már minden elveszett?
A két idősíkon játszódó történetben titkok és vétkek sora tárul fel az olvasó előtt.



Már olvastam az írónő novellás kötetét, ami igazán tetszett. Ennek a könyvnek a fülszövege is felkeltette az érdeklődésemet. Elsők között jelentkeztem amikor megláttam, hogy az írónő "utaztatja" a könyvet.
Mikor megérkezett izgatottan bontottam ki a csomagot és vettem kézbe. Sokkal szebb, mint a képeken. Ránézek a borítóra és úgy érzem, ott vagyok az ódon kastély kertjében.
Eleinte furcsa volt más naplóját olvasni de szép lassan belemerültem Gwen napjaiba a 19. században. Vele sétáltam a tengerparton, vele rajzoltam, vele vártam a napok múlását. Vele voltam mikor szerelmes lett. Sokszor nem értettem az anyját. Gonosznak és önzőnek tartottam, persze a végén megértettem, hogy miért is volt olyan amilyen. Sajnos nem sok választása volt.
Edward szívemnek kedves szereplő. Önzetlenül tud szeretni, ez olyan nagyon ritka. Olyan természetességgel fordult Gwen felé, semmi se tudta eltántorítani.
Annyira sajnáltam Gwent, ártatlan kislány aki zárdában nevelkedett, majd szembesült a világgal, ami nagyon zordul bánt vele.
Micsoda titka volt Manor Housenak!? Eltitkolt testvér, sok rejtély.
Rosalyn egyik kedvencem volt, ahogy támogatta/ segítette Gwent.
A vége pedig.
Micsoda fordulat és olyan gyors lezárás. Még olvastam volna. Miért ilyen rövid?
Köszönöm szépen az élményt kedves Velencei Rita :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése