2017. november 23., csütörtök

Kylie Scott: Deep – Tónus

Ennek az egyéjszakás kalandnak nem így kellett volna végződnie…
Pozitív. Két kicsi vonal a terhességi teszten azt jelenti, hogy Lizzy Rollins teljesen mindennapi élete mindörökre megváltozik. És mindez egyetlen hatalmas hiba miatt, amit Las Vegasban követett el a Stage Dive lehengerlően szexis basszgitárosával, Ben Nicholsonnal. Kit érdekel, ha Ben volt az első férfi, aki miatt Lizzy úgy érezte, nem tud ellenállni a vágyainak? Sajnos azonban a lány azzal is tisztában van, hogy teljesen mindegy, ő mire vágyik, Ben egy kellemes szórakozásnál semmi többet nem akar.
Ben tisztában van vele, hogy számára Lizzy érinthetetlen. Tökéletesen és végletesen. Mivel a legjobb barátja feleségének a húga, teljesen mindegy, mennyire izzik kettejük között a levegő, teljesen mindegy, mennyire kedves és szexis Lizzy, okosabb, ha távol tartja magát tőle. Azonban egy pillanatnyi megingás a Bűn Városában, és Ben kénytelen megtanulni, hogy ami Vegasban történik, nem biztos, hogy Vegasban is marad. Ő és Lizzy most már a lehető legmélyebb módon kötődik egymáshoz… de kialakulhat ebből valódi szerelmi kapcsolat?

 Pafff...

A sorozat első részét nagyon szerettem, már többször olvastam és tuti, hogy még fogom is olvasni.

A második rész is jó volt de már voltak benne jelenetek amik nem jöttek be.

A harmadik rész nagyon nem jött be, az önző, alkohol és drogfüggő rocksztár idegesített és nem is tudtam, na jó, nem is nagyon próbáltam megérteni.

A negyedik rész se lesz kedvenc :(

Mi volt ez kérem szépen????

Adva van egy tini aki rajong egy rocksztárért.
Egy rocksztár, aki szemrebbenés nélkül lefekszik a legjobb barátja sógornőjével, holott ígéretet tett, hogy nem teszi.
Ráadásul ez az undok pasi egyszerűen kisétál és otthagyja Lizzyt, mert azt könnyebb.
Hogy én mennyire haragudtam végig Benre. Nem volt benne semmi ragaszkodás, semmi rajongás. Csak egy nő volt számára Lizzy a sok közül.
Hol maradt a szerelem? Hol vannak a beszélgetések. Oké, váltottak üzeneteket, az tetszett, de ennyi és nem több. Indoka nem volt Bennek, hogy ilyen tahó legyen. Mondjuk ez szerintem családi vonás, egy ilyen tesó mellett milyennek kellene lennie? Nem volt köztük igazán kapcsolat. Csak szex, következménnyel. Majd egy langymeleg kapcsolatféle.
Hatalmasat csalódtam a könyvben, pedig próbáltam szeretni, sajnos nem tudom.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése